Thursday, March 1, 2012

‎"නහිජාතු ගබ්භසෙය්‍යං පුනරෙතීති" "ඒකාන්තයෙන් මවුකුස පිළිසිඳ ගැනීමට නැවත නො පැමිණෙන්නේ ය." මේකේ තේරුම වැරදි නේද?

අංගුත්තර නිකායේ අට්ටක නිපාතේ කාමාධිවචන සුත්‍රයේ මෙහෙම තියෙනවා.

´මහණෙනි, බිය යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, දුක යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, රෝගය යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, ගෙඩිය යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, හුලය යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, බැම්ම යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. මහණෙනි, මඩ යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි. ""මහණෙනි, ගර්‍භය යන මෙය කාම වස්තූන්ට හා ක්ලෙශයන්ට නමකි.""................

´´මහණෙනි, කුමක් හෙයින් ගර්‍භය යන මෙය කාමයන්ට නම් වේද, මහණෙනි, යම් හෙයකින් කාමරාගයෙහි ඇලුනාවූ මේ තෙමේ ආශාවෙන් බැඳුනේ, මෙලොව බියෙන්ද නොමිදෙයි. පරලොව බියෙන්ද නොමිදෙයි. මේ නිසා ගර්‍භය යනු කාමයන්ට නමකි.............

ඒ කියන්නේ ගබ්බ(ගර්‍භය) කියන්නේ කාමයට කියන තවත් නමක්.
එතකොට "ගබ්බ" කියන තැනට "කාම" කියන එක දාන්න පුලුවන්නේ.
ඒ කියන්නේ "නහිජාතු ගබ්භසෙය්‍යං පුනරෙතීති" කියන්නේ "ඒකාන්තයෙන් මවුකුස පිළිසිඳ ගැනීමට නැවත නො පැමිණෙන්නේ ය." කියන එක නෙමේ. මොකද ගබ්බ කියන තැනට කාමය දැම්මොත් ඒ කියන්නේ නැවත කාමය නිසා හට ගන්නා උප්පත්තියක් නැති වෙන්නේය කියන එක නේද ඒ  කියන්නේ නැවත කාම උපතක්(දිව්‍ය.මනුශ්‍ය.ප්‍රේත) නෑ කියන එක.

කෙනෙක් දිට්ටි සම්පන්න උනාම ඒ කියන්නේ සොවාන් උනාම දස්සනේන සම්පන්න බාවයට පත්වෙච්ච කෙනා කාමය හා ව්‍යාපාදය නැති කරලා. නැවත මනුශ්‍ය ලෝකයකටවත්,දිව්‍ය ලෝකෙටවත්,ප්‍රේත ලෝකෙටවත් කිසිම තැනකට නො එන තැනට   ස්බාවයට පත්වෙන කෙනා සුද්ධාවාස බ්‍රහ්ම ලෝකේ උපත ලබනවා.සුද්ධාවාසයේ උපත ලබලා එහෙදිම පරිනිර්වානය පත්වෙනවා.
ඒක තමා "නහිජාතු ගබ්භසෙය්‍යං පුනරෙතීති" කියන්නේ.

No comments:

Post a Comment